My Darkest Cave

When will I lose my mask of dirt
When will I only stop to hurt
Sittin' on my electric chair
Thinkin' that god would meet me there

When will I stop diggin' my grave
When will I leave my darkest cave
Down in this sweet old fuckin' hole
I am about to lose control

Give in my love - put on your glove
Give in my love - there is a real thing
There is a friend - a helping hand
There is a friend - there is a real thing

I've got a reason to live
I've got a (w)hole lot to give


When will I lose my crown of shit
When will I have the guts to quit
Lying on my own guilloutine
Sweating out zero endorphine

Give in my love - put on your glove
Give in my love - there is a real thing
There is a friend - a helping hand
There is a friend - there is a real thing

I've got a reason to live
I've got a (w)hole lot to give
いつになったらこの汚い仮面を外せるかな
いつになったら傷つけることをやめられるだろう
俺のための電気椅子に腰掛けて
そこで神にお目にかかれるだろうと考えている

いつになったら墓穴を掘るのをやめられるだろう
何よりも暗い俺の洞窟から脱け出せるのだろう
すっかり馴染んだこの穴に落ちて行く
歯止めが利かないのさ

俺の愛に屈服しろ グラブをはめろ
俺の愛に屈服しろ そこに本当のことがある
そこには友がいる 救いの手がある
そこには友がいる そこに本当のことがある

俺は生きる理由を手に入れた
俺は有り余るほどの(完全な)独房を得た


いつになったらこの糞みたいな冠を脱げるかな
いつになったら諦める気力が持てるだろう
自分だけのためのギロチンに寝そべって
からっぽのエンドルフィンをひねり出そうとしている

俺の愛に屈服しろ グラブをはめろ
俺の愛に屈服しろ そこに本当のことがある
そこには友がいる 救いの手がある
そこには友がいる そこに本当のことがある

俺は生きる理由を手に入れた
俺は有り余るほどの(完全な)独房を得た
posted by 準之介 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。