I'm going down

I'm losing ground
I bear no sound

The only thing I wanna let you know
I never meant to hurt you
The only thing I really know for sure
I never meant to kill you

And I'm going down
As you see
I can't feel your hand
Reaching out for me

I'm going down
As you see
I can't feel your hand
Reaching out for me


I lose my mind
I hate my kind

The only thing I wanna let you know
I never meant to hurt you
The only thing I really know for sure
I never meant to kill you

And I'm going down
As you see
I can't feel your hand
Reaching out for me...

I'm not going down..

And I'm going down
As you see
I can't feel your hand
Reaching out for me...

I'm going down...
俺は地面を失いつつある
音を立てることもなく

ひとつだけ君に分かってほしいのは
俺は君を傷つけるつもりは決してなかった
ひとつだけ確かに分かっているのは
おまえを殺すつもりは決してなかったんだ

そして俺は落ちていく
君も見ているように
俺には感じられない 君の手が
俺のために差し伸べられているのを

俺は落ちていく
君も見ているように
俺には感じられない 君の手が
俺のために差し伸べられているのを


俺は心をなくしていく
俺は自分のことを憎んでいる

ひとつだけ君に分かってほしいのは
俺は君を傷つけるつもりは決してなかった
ひとつだけ確かに分かっているのは
おまえを殺すつもりは決してなかったんだ

そして俺は落ちていく
君も見ているように
俺には感じられない 君の手が
俺のために差し伸べられているのを...

俺は落ちていかない...

そして俺は落ちていく
君も見ているように
俺には感じられない 君の手が
俺のために差し伸べられているのを...

俺は落ちていく...

 
 
※ネットで出回っているもののほとんどがサビを"I can feel your hand"としていますが"I can't feel your hand"である気がしてならないのでそっちを採用しました。
posted by 準之介 | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。